Petanda apakah itu???


Mungkin dah 3 beradik lelaki..bila ada cousin diaornag lelaki datang rumah..memanglah x diam diaorang..

Mula mula ajer main elok..lepas tu gaduh

ada ajer tak kena

Tapi bila cousin girl yg datang

Lain plak citanya


Apa petanda tu Harith?

Cuba tengok Harith tu

Siap nak pasangkan kasut utk Qaseh lagi..

Sibuk...walaupun Qaseh blh pakai sendiri..mummy qaseh pun boleh pakaikan..dia gak nak tolong Qaseh..

Siap test dulu kat kaki dia..betul ke tak..baru pasang kat Qaseh..langsung x peduli orang dah beratur panjang kat belakang ni nak keluar pintu..

Haziq & Harith memang pandai sungguh jaga Qaseh..

Nak turun tangga pun ...di pegangnyer tangan princess tu...jatuh sikit dah angkat...main pun x kasar..

Ish! Ish! itu tanda apa ek?

Abang nak adik gugurl ker?



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

Lynn Hamzah said...

hihihihi...yer la tu...

Kakzakie said...

So Zie apa lagi? mana tahu rezeki anak dara pulak kali ini, 3 abang yg sedia menjaga..

NzA said...

hik.hik.hik....so sweet...

YanIrfanZur said...

ok la..haziq ada gk cousin laki kn
irfan ni..cousin side baba or mama dia semua girl..hehe..

::NureeN:: said...

ehem5x....

aizamia3 said...

hehehe.. ibunye.. ;)