Gaya anak bujang


Dulu kecik kecik mummy puas gayakan anak2..

Seronok dok ambil gambar anak2..rasa comel sangat

Sekarang dah besar...semua pandai bergaya sendiri

Tak sempat mummy nak tunjukkan ni

Buktinya???




HaziqHarithHafiey

Jumpa ajer cermin mata pakcik yg tertinggal...terus pakai

Tak kira siang malam..main bedal ajer..

pastu boleh plak tanya mummy

Naper gelap plak? buka lampu boleh?

lawak betul lah si kembar ni

Hafieylah juara Posing..baju dah tukar sebab makan nasi sampai habis kotor baju seluar..yg abang abang maintain ajer x kotor baju

Harith & Haziq dah susah nak kenal mana satu kan?



Tak kira mana tempat..mana sempat..semua nak beraksi

Adik2 pakai baju melayu abang masa kecik2...

Dah senting pun baju melayu tu..tapi mummy suka plak tengok diaorang pakai baju melayu senteng..macam best ajer

Ni masa abang Haziq balik mengaji

Suka kalau nampak mummy nak ambil gambar diaorang...

Aksi Ultraman tak lepas tu...



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

9 comments:

Cho Zila said...

masa diorang kecikler seronok nak gayakan macam2kan.. dah besar taknaknyer lagi...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tgk dorang dh mcm kembar 3 kn ziela..
muka hmpir2 sm....

amboi..pandai berposing dorang..

Nafira usof said...

amboiii.. kemain segak pakai spek mata itam yer~ :)

aizamia3 said...

nanti bila dorang dah besar bagi tengok gambar2 dorang masa kecik2 mesti tergelak2 dorang.. ;)
moment paling indah bila anak2 membesar depan mata.

Kakzakie said...

Anak-anak lelaki memang suka gaya ultraman Zie. Rasa macam best sangat pada mereka..

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi sakan depa bergaya..hihih

lieyalatif said...

amboiii hensem2 hah...kemain laju capai spek itam nak melaram yeak...tang gelap soh bukak lampu tu gelap tu kelako tu heheeheheh

Lily@MamaZaraZareef said...

heheehhe..betullah..anak2 makin besar dah makin pndai bergaya sndiri..kadang baju yg kite pilihkan pon die takmau pakai..nak jugak pilih sndiri wlu nmpak tak sesuai di mata mamanya..T_T

Myra Jay said...

Gelagat diorg mencuit hati, itula kan anak2 penyeri hidup kita.. happy je diorg..