Tangan terluka lagi


Lepas satu satu kejadian menimpa

Belum pun lecur terkena minyak panas sembuh..dah tangan terluka tertusuk tin ikan sardin... ni semua gara gara si bujang minta nak makan sandwich

Yang mummy nak guna sebelah tangan...memanglah tak kuat..

Sekali..tertusuk plak tin tu

Luka di tapak tangan

Sangatlah pedih...

Tapi apa nak buat..kerja kerja dapur terpaksa diteruskan gak

Nasib baik tak besar sangat...

Tunjuk kat anak bujang..dia siap cakap... "lain kali..mummy buat kerja tu berhati2lah sikit...kan dah luka tangan tu"

Adoi..ingatkan nak suruh duduk rehat..rupanya kena ceramah free ajer

Budak dah besar..dah sekolah..mcm mcm dia boleh pikirkan..




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

Kakzakie said...

Ada rasa kasih dan kesian tu Zie. Sebab itu minta mummy buat kerja hati-hati..

Rai Ourkizuna said...

hehehe..simpati tu mmg simpati.. tapi perut minta diisi juga mummy..

Nur_cahayamataku said...

heheh cutenya terkena ceramah free dgn si bujang.. berhati2 la kak.. dua2 tangan da luka tu.. isk3

Amanda Suria said...

aduhai...macam2 la...nasib baik tertusuk je x luka dalam...hati2 please..

Dkna Abza said...

hehehe.. ni pengorbanan ibu untuk anak.. tak kira sakit ibu pasti tunaikan :)

Kesuma Angsana said...

len kali hati2 yer... pekara biasalah ni !

Nad MamaZN said...

bijak anak bujang
take care dear...

- dieyana - said...

lasak kat dapur nih..;-))