Ragam si Hero's


Sekali tengok macam kembar 3..tp tengok sekali lagi nampaklah mcm x kan?

Budak2 ni kalau bawa g Jusco memang suka...

Ni kat Jusco Cheras Selataan

Tunggu turn nak ambil ice cream free

Beratur yer anak anak

Muka masing masing mcm tension..sebab ajak daddy main game..daddy tak layan

Siannyer

RM10 pun x cukup kalau diaorang main...

Balik sure nagis..malas nak layan

Haziq kata lapar

Yang tak tahan tu siap pegang perut..lapar sangat

nampak kat situ Harith yg batu...

Hafiey mengendeng ajer abang nyer..adalah tu nak buat apa tu..

Seronok kadang kadang bawa anak g window shoping...tapi nama ajer window shoping..jangan harap..mesti untuk budak 3 orang ni terlekat gak

Yang penting anak anak happy..mummy daddy puas hati


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

Kakzakie said...

Yg penting semua happy oklah...

Fiza Rahman said...

Ha'ah...mcm kembar ☺

Nafira usof said...

3 3 pakai baju sedondon.
tu pasal nampak cam kembar 3.. hehehe

adrianna syaz said...

Comey2 hero.. ^_^

Hanie(SHMA) said...

SORANG TU TINGGI YE.

NzA said...

seronok tgk gelagat ank2 trutama yg sederet mcm ni..mesti jadi tumpuan ramai dgn kecomelan mrk.....

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

linda sorang hero pun dah pening kepala, ni kan rizziela.. fuhhhh.. ;)

ayut said...

Yg pntg dpt luangkan masa bsama family :)