whatsapp budak kecik


Kecanggihan teknologi ni bukan untuk kita kita ajer yang dewasa..

Budak budak pun dah pandai nak berwhatsapp bagai dengan sepupu depan

Ni anak kakak sulong mummy...anak bongsu dia.. Rifa Batrisya

Sibuk berwhatsApp dengan si kembar dua ni

Seronok dok dgr suara kot



Rifa Batrisya yang comel

Hari hari nak berwhatsApp dengan ngah dia..

Ada aja yang dia nak tanya..

Umur baru 5 tahun...cakap pun pelat lagi.


Kembar yang malu malu bila nak hantar gambar

Tapi bila bercakap..bukan main lagi kan..

Seronok plak bila dengar depa besembang

Sembang budak2 memang lawak

Dah la hp tu satu ajer..asyik berebut ajer lah si kembar nak bercakap...

Mummy kena jadi orang tengah nak selamatkan keadaan.


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Amanda Suria said...

anak2 zaman teknologi kan....

Nad MamaZN said...

abes la hp mummy hehe...

mama tisya said...

bdk2 skarang advanced

aizamia3 said...

dorang lagi pandai explore dari kita..

ayut said...

Bila kembar...mmg mak la slalu kna jd org tgh..hihihi