Anggur Hitam


Alahai...

1st time beli anggur dengan harga yg murah

Ni pergi beli kat CSK ... memang ok sangat harganya..

Tapi tetap kena pandai memilih..ada gak yg x berbaloi

Anggur hitam

Anak anak x blh sangat makan angggur..so beli sikit ajer..

Itu pun sebab si bujang tu teringin sangat nak makan anggur..kalau tak memang x belilah... 

Benda yg paling pantang untuk anak anak ialah buah tembikai..sangat berbisa untuk orang yg ada asma...memang wardedlah kalau termakan buah tembikai ni

Bukan anak anak ajer..mummynyer pun sama

Lepas makan anggur ni pun..diaorang batuk2 sikit..terus bagi ventolin..takut melarat plak





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

Kakzakie said...

Kesian juga kan bila tekak suka tapi alahan pulak ye..

Oh.. memang murahlah kalau tengok harga tu Zie.

Amanda Suria said...

x dinafikan memang anggur best..tp x elok jugak untuk budak2 kan..senang dapat batuk...

Rai Ourkizuna said...

kesian.. rupanya orang asma tak boleh makan anggur ya..

Cho Zila said...

ooo akak suka anggur.. anak2pun suka.. tapi Alhamdulillah kami takder masalah ...

adrianna syaz said...

Sya pun bli anggur tuk pavlova tempahan ja..nk mkn sndri tak boleh..sbb nnti batuk.hehe

ayut said...

Bahaya klu asma ni..sjuk cikit je mmg masalah..

NzA said...

betul tu..tembikai n anggur hitam sgt tidak serasi dgn pengidap asthma...

Myra Jay said...

Owhh bahaya gak ye, kena selalu berhati2 la kan takut tersilap langkah terbagi makan ke kan