Selepas Kejadian


Walaupun injured tak byk sangat..tapi kesannyer boleh tahan gak

Ini lepas kesan letak ubat gigi & cream doktor...

Dr Hubby letak plak iodin kat situ..sebab takut kena jangkitan kuman kan

Gelinyer

Diri sendiri pun geli nak tengok...

Setiap kali nak masak..kena balut tangan tu...geli nak masak dengan keadaan tangan yg agak teruk ni
Nampak mcm kotor ajer kan

Masa ni dah start sakit2 balik...yerlah..kulit dah kering..mcm kena gam tu..tertarik ajer rasanya kat situ

Nasib baiklah jenis tangan x suka mengopek

Kalau yg suka mengopek..dah habis disiat2nya kulit tu kan..mcm geram ajer

Yang kesan merah2 tu kesan yg terbakar...makan dalam gak tu 

Tapi sekarang ni Alhamdullilah...dah x sakit dan ok.nampak merah2 dengan biji2 hitam..kata hubby tu liang roma...kita tengok nanti mcm mana

Jelas tak parut kat tangan or x jelas sangat..sebab sy sekarang ni memang jarang makan kicap..harap2 tak hitamlah parut ni



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

9 comments:

Rai Ourkizuna said...

seriau tengok luka luka.. semoga cepat sembuh tanpa parut ye kak..

Sayangku Zie said...

Ya Allah .. teruk tu... adoi yang menengok pun rasa sakit apakan lagi tuan badan... apapun moga cepat sembuh...

Nafira usof said...

huhuhu.. seriau tengok.
teruk jugak tuh kesan terbakarnye.
moga cepat sembuh yer~

Amanda Suria said...

adoilaaaaa....sakitnya...perit pedih semua ada rasa dah ni kat tangan SA ni ha...ngilu....haap2 lepas ni ok eh...

Cho Zila said...

isyh kitapun rasa sakitnyer .. pedihkan...

Mrs Fingers said...

sapu fresh aloe vera k.ziela...aloe vera sgt effective utk rawat burns...

Mrs Fingers said...

sapu fresh aloe vera k.ziela...aloe vera sgt effective utk rawat burns...

Kakzakie said...

Ngilu kakak tengok Zie. Sakitnya. Kalau rumah kakak ada product Amway panggil Allano goncang-goncang sapu dia cepat baik tau...

Kesuma Angsana said...

siannyer.. ngeri pulak KA tgk tu... take care yer