Engineer or Makenik?


Ragam anak anak memang tak sama kan?

Walaupun datang satu perut..masa dan waktu yg sama..perangai memang tak sama..mcm tu gak la dengan kembar mummy ni..

Adik abang ni eventho ada masa depa ni perangai sama ajer...tp selalunya tak sama..ada ajer yg bertukar..

Dulu abang yg suka merosakkan barang mainan..suka sangat pomen mainan diaorang..tp sekarang ni abg dah ok sikit..adik plak ambil alih..cumanya adik ni merosakkan mainan dengan cara sopan & tak nampak sangat kekasaran tu

Kereta mainan kesayangan dia

Dengan pen pun boleh jadi mcm scru driwer tu....siap buat2 konon2nya ada scru yg dia keluarkan dari kereta tu

memang asyik sekali dia buat sampai meleleh air liur dia tu

Masa gambar atas tu..dia tak perasan mummy ambil gambar dia...tok mi yg perasan dia dok buat apa..mummy ralit dok tgk tv lg masa ni


Dah perasan

walaupun dia tau orang tengok dia..dia tetap buat gak..memang imiginasi dia tinggi

selama ni daddy dok buat kerja..dia perhatikan ajer..lepas tu bila ada peluang..dia plak buat...memang betullah anak lelaki akan ikut ajer apa yg bapak dia buatkan..

Insyallah..mana tau kot2 lepas ni adik jadi Engineer ke kan...kecik2 dah ada bakat dah tu



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

Nieyl said...

Singgah Petang...Insya'Allah..Amin..

Chekgu Azrine said...

Salam perkenalan ye sis

Lynn Hamzah said...

insyaallah...amin...

Rai Ourkizuna said...

ralit sampai menitik air liur..hehehe..

NzA said...

ank2 kecik mmg kreatif..masa nilah kreativiti mrk berkembang...

Masya said...

tumbesaran anak boleh dilihat dr kecikkan..