Pening nak pilih yg mana satu


Semenjak mummy dah gila meroti ni...haruslah mummy mencari Oven baru untuk proses bakar membakar adunan..OVen yg dapat hadiah masa kawin tu dah rosak..tak mau panas plak...huhuhu

Buat masa sekarang ni pakai dulu oven bulat tok mi yg mummy belikan dulu masa bujang2..tapi tulahl..Oven tu tak ada api atas bawah..agak susah nak adjust api untuk bakar roti & kek

So pencarian pun bermula

Hari tu masa g Jusco Cheras Selatan..masa beli barang bb utk officemate mummy ada nampak promotion untuk Oven... Oven yg besar 52L tu baru RM339 tak salah..brand tak ingat plak..lupa nak snap gambar

Ini kat Aeon Big, BTHO...

banyak pilihan..tapi mcm x best kat Jusco tu

Ini brand Faber...40L RM299.. mcm murah gak kan?

Siap boleh panggang ayam lagi..diskaun 50% tu.. kalau tau dekat RM600

Yg ni 46L RM389.00

Macam mahal plak kan? pastu besar plak..takuttak ada ruang nak letak plak

Brand yg sama

RM299 brand  Pansonic rasanya.. tapi kecik sikit..tak berbaloi plak..baik ambil yg besar..boleh panggang ayam sekali..buat kek or kuih raya boleh sekali harung naik kan?

Ini yg Conell punya..tak salah mummy 40L gak..harga tak ada plak

Puas dok pusing2 cari harga..tapi tak nampak..

Orang yg jaga pun x ada...kalau tak boleh gak tanya tanya kan

Tapi ada buat promotion kat situ

Harga tak ada

So mummy masih tak beli lagi..nak g tengok sekali lg kat Jusco Cheras selatan plak

Ingat nak gak tengok kat Tesco..sekali dengan Bread Maker...

Pening pening



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Amanda Suria said...

yeayyyy...nak shopping jugak la..memang nak belikan mak satu menda alah ni..tp kena tunggu hujung bulan 3 bonus masuk...weeeeeeee