dari Langkawi


Pemanggang ajaib

Ajaib kan..datang dari Langkawi lagi

Orang lain dah berkurun pakai... mummy ni baru nak merasa pakai

Itu pun adik ipar hadiahkan dari Langkawi.. Tq Zana

Mak dapat merah...akak dapat hitam .. ok lah kan


Selamat dirasmikan

Bakar chicken wing madu & sotong sekali

Memang menyenangkan...

Ingat nak try bakar kek plak dalam ni

Kata ajaib kan? mestilah boleh yer tak?

Nantikan


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

Cho Zila said...

amboi dia dah rasmikan...
ok tak ajaib sesangat tak..
nanti kongsi2ler resipi guna pemanggang ajaib...

syawalsimpsons said...

wahhh best tu....mmg ajaib..macam2 boleh guna kan

Masya said...

mg ajaib pemanggang ni.. nnt bakar kek tau.. resepi ada kat blog saya mudah sgt cuma api jgn terlalu besar..

Rizziela said...

Cho Zila... dah rasmikan dah pun.. ni nak try bakar kek plak

Syawalsimpsons, x taulah keajaipan yg mcm mana blh berlaku

Masya, boleh try nanti..nanti sy g ambil resepi yer

Zura@Iwan said...

best la ziela ada gk pemanggan ajaib

zura pon tk beli lg ziela..hehe

hadiah org bg ye? rezeki la..alhamdulillah..

ayut said...

Kek?akak nk bkar kek ap dlm ni?pastry ea?huhu