Berjemaah sedut gas



Kalau dah nama pun kembar...x selalu sama..atleast sekali sekala..mesti nak ada persamaan gak kan?

Ini persamaan yg jarang berlaku...sedut gas bersama

HarithHafiey...gambar blur plak..

Abg pujuk adik duduk diam diam

Adik tu sebab dah lama x sedut gas..tu yg tak tau dok senyap...keje nak bercakap..dengan berjalan...hai la anak


Harith mengelat sedut gas..saja dia buka2 alat tu

Hafiey buat lawak..ikat kat kepala tak nak ..nak pegang sendiri...hebat

Gelagat diaorang lagi...

Nasib baik semput yg tak teruk sangat...bolehlah main main

Ni ambil kat Hosp Serdang..tu Doc boleh layan..dekatkan kerusi diaorang..sepaya senang mummy nak handle 2 anak serentak..daddy dok cari parking tak jumpa jumpa lagi dengan abg Haziq

Muka ada nampak ceria..

Nasib baik 2x neps dah boleh balik

Risau kalau kena warded plak



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

syawalsimpsons said...

ala kesiannya

aTieYusof Family said...

Alo..lo..lo..kesiannya..depa ni comel2 dua-duanya..moga sihat sllu ya..:)

Zura@Iwan said...

dorang dh besa kan
so tk nanges...

seb baik tk kena warded kan..

- said...

alahai ciannyer... 2-2 serentak amek gas ye

Kesuma Angsana said...

sian pulak tgk,, mudah2an baik sakit nyer yer

Nafira usof said...

Moga twin cepat baik yer. :)

ayut said...

Dh klu twin tu xleh ckp ap la..hihi.kna ad same jgk :)

ammi said...

kuat la mama ni...boleh layan 2 org boys takde papa.caiyyookk