Balik mengaji naik motor


Haziq sekarang ni hari hari nak g mengaji..tak dapat mengaji mesti menagis..seronok dah kot pergi mengaji..kawan kawan ramai..ustaz pun baik

Hari hari ada orang bagi makanan..suka la dapat makan dengan kawan kawan

Kalau daddy keje pagi...lepas mengaji daddy akan ambil..daddy akan hantar..tp kalau daddy keje ptg..so mummy lah kena jalankan tugas mengambil dan menghantar anak2..

Hari ni rasanya daddy g mana ek? sebab motor daddy mummy yg naik...sure daddy tak keje kan?

Tapi kenapa mummy yg g ambil anak anak mengaji?

Confius jap

3 Hero kalau dapat naik motor memang happy sesangatlah..

Cuba tengok muka masing2 tu..happy kan?

Harith tu jangan tanya kenapa pakai seluar pendek...tak ada keje lain..main air kat depan rumah..sampai habis basah seluar dia..

So salin pakaikan seluar pendek ajer...kelakar kan?

Dengan 3 hero ni lah mummy bawa balik...

Jangan tanya macam mana mummy susun..mcm yg kita nampak dalam gambar..mcm ni lah gayanya bila motor berjalan..tapi tambahlah mummy kat belakang Hafiey tu..

Kalau harapkan Hafiey..memang tak jalanlah motor tu kan

Abang Haziq ditugaskan untuk menjaga adik2 kat belakang..

Pegang baju mummy..bukan pegang baju Harith..kan dua2 melayang kebelakang mummy tak sedar plak kan?

Bawa pun slow ajer kan..maklumlah yg kat depan tu bukan budak kecil lagi..terlindung gak pandangan mata mummy nak bawa motor

Kalau boleh hari hari diaorang nak naik motor..tapi apa kan daya..mana boleh..daddy kan kejer...lagipun..kadang2 ada anjing liar kat taman umah kita..takut dia kerja kita ajer nanti



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

izan mama mia said...

baik baik bw moto ye.. pakai topi keledar semuanya.. utamakan keselamatn tew

syawalsimpsons said...

seronok nampak dorang naik moto yee

Zura@Iwan said...

ziela pndai juga bw motor
zura ni..haiyaa
bila la nk bljr bw motor ntah..hehe

ayut said...

Penuh motor.ati2x ye kak....ayut ad pglman kna kjar anjing.mmg serikla...hihi