Apa tu Dik?


Kalau dah duduk rumah tu..memang tak ada keje lainlah anak anak..

aktiviti menyepahkan rumah adalah paling best

Hafiey buat apa tu

Baru ajer mummy kemas kat depan..dah kecah balik

Hairan dengan rumah orang anak kecik..tapi kemas & bersih ajer...ini memang tak sempat la nak kemas dlm 2 jam... 2 minit ajer kemas..lepas tu... hurmm


Wayer apalah dia buat main tu..

Digulungnya wayer kat badan badan dia

Bukannyer perasan tu mummy ambil gambar

Haziq dok tengok tv sampai tak perasan adik dok buat apa tu

kalau hari daddy keje..memang kami berkurung ajer dalam rumah..tak kemana mana

TUnggu daddy balik baru kita keluar berjalan yer

Tu yg macam macam bila dok berkurung dalam rumah ajer


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

syawalsimpsons said...

bebudak cukup suke sepahkan rumah kan..kiikikikiki

Zura@Iwan said...

biasa la kan..
mmg tk payah nk kemas..
biar je dorang main smpi puas..hehe

ayut said...

Mnceriakn dri bila tkurung..hihi.dh xtau nk bt ap la tu yg melilit wayar dibuat ye.adehh