Sapa yg sahur ni?



Kadang-kadang Haziq bangun..kadang langsung tak sedar...

Ni plak bangun...dah bangun ..mood plak tak baik

Nagis suruh mummy dokong plak..mcm mana nak masak?

Bila daddy ambil..meraung satu rumah..sejak dah besar ni..pandai plak akal nak suruh ambil dia....buat-buat nagis sedih..memang tak sampai hatilah mummy nak dengar..tapi sebab nak masak kan...terpaksalah bagi daddy gak



Cuba tengok jam tu pukul berapa? baru 430am kan? Tapi Haziq dah semangat nak bersahur..bila dah asyik nagis ajer..daddy on tv

Buka katon..memang terus diam ajerlah...layan plak tu....

Lepas katoon dah habis...dok makan dengan mummy..tapi bukan makan nasi tau..makan choclate moist plak...layankan ajer..

bukan makan banyak mana pun..main ajer lebih..tapi mummy tak kisah..asalkan mummy daddy dapat bersahur cukuplah..

Ginilah gamaknya kan kalau orang ada anak kecik...




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

Elyn said...

nasib baik la sahur wafiq tak bgn kalau tak jd cam korang. tp masa buka la we all huru hara. die yg sibuk nk buka dulu hihih

Ain said...

hihi.. sama la nasib kita kak.. nsb baik sepjg semgg pose ni, br 2 hari ahnaf bangun.. cuma kdg2 klu mood dia x elok, time buka pose tu haru gak la

nur salihah nordin said...

same lah kite kak...haru dibuat nyer...dah 2 hari alya bgn awal...kelam kabut dibuatnyer...