Apa salah anak ini?


Sedih dan sayu hati mummy tengok gambar ni. Terasa macam nak meraung satu dunia.

Kenapa kejam sangat buat budak sekecil ni macam ni? ish! ish!




Sedih sangat-sangat...macam mana perasaan bapa dia kan waktu sembelih anak tersayang ini? Ini anak lelaki tunggal yg dia ada.

Sedihkan...anak yg manja dengan bapa...bangun ikut belakang bapa g dapur..mungkin ingat si bapa nak bagi makanan...tapi ini yg dia dapat...

Ya allah....kenapalah si ibu ini diuji dengan begitu hebat? Apakah salah anak yg sekecil ini..Umur baru 3 tahun dah menerima nasib yang tak sepatutnya dia terima

Anak ini mengakhiri nafasnya dirumahnya sendiri..ditangan bapanya sendiri...

Sedih sangat-sangat...sampai mummy dah merapu raban ni

Bila tengok gambar ni...terasa sangat sayang dengan anak mummy sorang ni....Ya ALLAH..kau selamatkanlah anak aku dari sebarang musibah...Kau pelihara anak aku....semoga Muhammad Haziq Irsyad sentiasa dirahmati ALLAH



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

zura@iwan said...

sedihhh la tgk keadaan mcm ni ziela...x tau nk ckp mcm mn lg...huhu

KINA said...

ishk kesiannya akak...sedih saya tgk..muga ALLAH pelihara anak2 kita ye kak..aminn