Q-Thai Steamboat

Semalam g makan steamboat kat QThai, Cheras. Sempena menyambut ulang tahun kelahiran my mom...syok gak...tapi hujan lebat giler masa ni

Terpaksa drive dalam keadaan yg tak nampak langsung...hanya harapkan lampu kereta orang ajer..memang havy giler hujan time ni...sian kat motorsikal...

Nasib baik sampai b4 berbuka..sempatlah untuk kita pilih-pilih makanan untuk makan..



Tak sempat nak ambil gambar banyak sangat--semua tengah sibuk nak makan..yerlah....cuaca kat luar tu sejuk..perut dah lapar..

Nasib baik Haziq behave waktu nak makan..kalau tak haru gak lah...

Makan sampai kenyanglah semua orang..ok lah....tapi kali ni memang tak ada kek..I malaslah nak buat..coz hari Jumaat baru ni baru ajer buat coklat moist...so malas nak bake lagi...

Next timelah yer mom..kita makan kek b'day





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Elyn said...

qthai ni kat mana ziela?? kalau sedap igt nk try heheh

Hanna said...

emm..lapar lah kak..hehehe

Rizziela said...

Elyn,
Kat taman Tun Perak..depan Sekolah Menengah BTHO

Hanna..
Jom la makan

Elyn said...

ok tq ziela!! eh tye ham takmo buat buka pose ramai2 ke??

Rizziela said...

Ellyn,

Nanti kita tanya kat dia..suruh dia tanya emy arrangekan yer