Mari Bersahur bersama Haziq Irsyad


Hari ni Haziq bangun bersahur bersama dengan mummy daddy.

Haziq boleh tau bila mummy bangun...bila mummy bangun..haruslah Haziq pun bangun sama...

Lepas tu daddy pun kena bangun sama...sebab mummy nak masak..daddy dukong Haziqlah jawapnya...buka tv ...nak tengok katoon ok...pagi-pagi buta pun nak tengok katon

Mummy dok layan perasaan kat dapur sambil memasak..nak bersahurlah katakan



Dah siap masak...mummy buat singgang ikan dengan telur goreng ajer..air nescafe susu...cukuplah untuk kami 3 beranak ajer..

Mummy belum habis makan..Haziq dah sibuk nak makan sama...terbantut selera mummy...Layankan ajer Haziq makan dulu..tak nak bersuap tau..nak makan sendiri ajer

Sampai bila nak habis kalau yg masuk dalam mulut hanya sebiji ajer nasinya . Jenuhlah plak mummy nak menadah tangan takut nasi jatuh ke lantai...tapi tetap terjatuh nasi tu....tugas daddy lah plak nak kemas nanti yer....

Sampai terlelap mummy tunggu Haziq makan nasi..dah makan.nak minum plak...so sekarang ni mummy dah jadi bibik kepada Haziq untuk bersahur...Bibik harus tengok ajer Tuan Besarnya makan okeh......tak boleh kacau daun...so ...sekarang ni baru pukul 11.00am... perut mummy dah keroncong...sapa nak tolong mummy?????



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

az rina a.k.a jaijina said...

lahai kesian mummy kan..takpelah, haziq nak blaja berpuasa tu, layankan aje, ekeke..

keroncong dah ke? samelah kite ni..