House Warming

Balik dari kenduri kat Penjara Kajang...kita terus ke rumah mak long Shika..datang utk pra house warming..

Haziq bukan main suka lagi. Apa yg menarik sangat pun x tau. Berlari ke sana sini..langsung tak kisah orang sekeliling dia...

Paling Haziq suka ialah memanjat tangan..mentang-mentanglah tangga mak Shika tu guna carpet....sedap la memanjat kan? Orang semua takut Haziq jatuh ...tapi Haziq bukan main suka lagi dok memanjat tangga


Haziq yang sangat sibuk

Kita makan nasi ayam kat umah maklong Shika...lepas makan..borak kejap ...terus balik...mummy ada project lain nak buat......





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah dah semakin aktif anak bujang ni ye...