Ultraman punya pasal


Aduh! budak sorang ni sekarang dah pandai dah minat ..fanatik plak tu...memang kehulur kehilir diusungnya CD Ultraman tu....

CD tu original tau Haziq...uncle punya..bukan mummy daddy yg beli...nanti kalau rosak...sapa nak ganti?


Haziq dah ngantuk dah..tapi sibuk nak pasang CD tu gak..mana ada tv dalam kereta ni sayang oi...kereta mummy ni kereta cikai ajer...ada CD utk dengar radio ajer...mana boleh pasang CD tu....


Muka budak merajuk coz tak dapat tengok CD Ultraman dalam kereta....masam ajer muka sambil menyorok balik seat dia...kelakar ajer mummy tengok kan...
Lagi tunduk..marah mummy ambil gambar dia...suka mummy kacau ni



Baru ceria sikit..mummy pujuk...nanti balik rumah..kita suruh daddy pasang Ultraman yer? mummy tak pandai nak pasang...daddy pandai...Haziq pun pandai kan?


Tu yg muka ada jernih sikit...sebab ada harapan jap g nak tengok Ultraman


Lambatlah plak nak sampai rumah ni..Haziq dah tak sabar nak balik n tengok tv ni...Ultraman..sabar yer..kejap g kita sampai rumah



Sibuk dok belek CD & cover CD...Omen a'aat...

M : Ultraman baik lah Haziq...
H : Omen a'aat..omen aa'att

M: Ultraman baik....raksasa yg jahat
H : Omen aik...akcaca aa'aat
M : Ha ..tu baru betulPandai sungguh budak-budak sekarang kan?



H : mi..me...Omen aa'ik...akcaca..aa'aat




dok ulang ayat tu sampai la rumah

Dah sampai rumah...dd...omen aa'aik...akcaca aa'aat

Terpaksalah daddy yer kan..kalau tak...dok ulang ayat yg sama ajer...puas hatilah ...sampai rumah terus pasang CD Ultraman



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***














Ni kiranya dia merajuk lah ni...CD dah kuarkan..tapi belum pasang-pasang lagi CD tu..tu yg sampai tertido di buatnya







6 comments:

✿etiey erywan✿ said...

wahhhh syoknya! suka ultraman erk

Rizziela said...

suka sesangat..sampai bawa tido

Mentari Muncul Lagi said...

Sib baik haziq tak tido wat gaya ala2 ultraman klu tak mau perut mummy kena tendang...

Rizziela said...

Ada gak anti Ekim..
sekarang dah tak tido atas katil..turunkan tilam ajer...kembarkan 2 tilam utk 3 beranak.....

Kalau x habis daddy mummy kena belasah dengan otomen Haziq...360 darjah tau

Amy Syaquena said...

alahai sweetnya siap lentok2 lagi hehe...

~HaiRiZaN~ said...

nasibaik otomen kak.. klo hello kitty ke mau naya nnt.. heheheh