Cantik tak...kat Twin Babby


Twin Babby shop.....ni semua angkara anti Izan la ni....dok cadangkan mummy g tengok barang-barang kat sini..so terjebak la g sana...kalau tengok kat internet..memang banyak branch..so paling dekat dengan mummy dekat Ampang & Puchong ajer

So hari cuti..kami mulakan operasi g menjelajah kat Twin Babby

Kalau orang tengok nama..sure ingat kedai tu jual barang-barang bb twin kan? tapi jangan salah sangka...nama ajer kedai Twin..mana adooo barang-barang twin..penat tau mummy terjah sampai 2 branch...tapi tak ada langsung..sedih ooo



Ni geng Haziq yg serang Twin babby....Dina, Haziq & Danish..masa ni kami kat Puchong...sempat bergambar coz orang tak ramai....

Cantik kan bed set diaorang....mummy berkenan..tapi harga untuk katil..Ya Ampun...tak mampu lah mummy nak sedia kan...cukuplah tido sekatil dengan mummy yer bb twin...
Budak-budak 3 orang ni sibuk berlari ke sana sini...masing-masing sibuk nak tengok mainan baru kat situ..ada-ada ajer yg nak diusik ....

Cantik gak...kalau bilik kecik pun sesuai..mummy tengok wall paper ajer yg cantik..barang-barang tu biasa ajer..sama ajer....tapi mummy memang suka perabut warna putih.nampak cantik & kemas ajer kan...nampak tak kepala budak-budak tu?
Bilik ni pun cantik..nice kan?


Tapi boleh ker mummy buat bilik macam ni untuk bb twins or Haziq? rasanya tak boleh kot...coz siang malam asyik dok bawah ajer...macam mana nak hias cantik-cantik bilik diaorang...sure tak guna kan? sayang plak rasanya nanti..rugi ajer beli mahal-mahal....
Lama gak kat twin shop...tapi satu barang pun tak beli coz tak ada yg berkenan....


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***













6 comments:

~HaiRiZaN~ said...

cian akak pnt2 g tp xde.. tp xpela leh gak cuci mata kan.. hehehe

mummysyafie said...

cantik nya bilik. teringin nak ada bilik camni gak. bila agaknya boleh tercapai.

rina a.k.a jaijina said...

congrate..dah lame tak berblog, tataulah pulak ziela preggykan twins..tahniah ye buat abg haziq..suke tau dapat twins ni..

Amy Syaquena said...

cantiknya bilik teringin gak nak adakan bilik macam nie..one days hehehe...

Fieza79 said...

best nya kalau gi tgk2 brg baby..cntik la bilik tu sejuk je deco dia...

nadia said...

comelnye kakkkkk!
xsabar nak ada baby jugak!