Bowling dalam rumah plak

Bukan diajar pun main bowling ....tapi dia tengok sekali dah tau..

Hari-hari pun dok minta bowling...

Malas nak dengar punya pasal....jomlah kita g cari









***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

Ok...dah siap ...

Sekarang ni Haziq tunggu turn nak baling bola ajer...

Tapi Haziq banyak mengelat tau main bowling....sedekat-dekat yg boleh dia nak letak bola tu...kadang-kadang pakai tangan..kadang-kadang pakai kaki...

Bantai ajerlah...janji suka....jangan nagis sudah kan?

Susun ajer jatuh...susun ajer jatuh...habis semua jatuh..last-last...yg jadi mangsa ..mummy gak...dipaksa suruh susun sampai cantik..aduh anak aku sorang...

Dapatlah set bowling ni kat Tesco...cari yg paling murah ajer...bukan apa...Haziq bukan nak main lama pun..lagipun rugi beli mahal-mahal kan..mainan ajer pun

Tengok lah Haziq..pandai tau dia susun sendiri pin tu...sekali ajer ajer...

4 comments:

~Miss Sukasih~ said...

wah2..nanti leh jadi wakil m'sia..

MummyEcha said...

wah....nanti besar sikit ajak mummy g main bowling betul2....budak la cepat tangkap apa yang kita ajar....

wahida said...

hehehe..sudahnya mummy gak jadi mangsa...x kisah la kan, janji dia x nangis...

Fieza79 said...

wahh peminat boling ke..pndai pulak dia baling bola tu ke arah botol2 pin tu..bijak...

mummy nya jadi tukang kutip dan susun pin tu la ye..hehe