Apasal ni


Apasal lah plak ni....tak ada rasa tiba-tiba termuntah air?

Baru ajer aku nak telan vitamin C....terkeluar habis air masak yg aku minum.....Vitamin pun terpelanting kuar dari mulut...

1st time plak tu dok termuntah kat tempat sendiri....my workplace....aduh..nasib baik kuar air ajer..kalau sekali dengan nasi lemak pagi tadi..haru biru plak aku nak membersihnya...

G toilet...kuar lagi...meleleh air mata aku....mcm pili bomba pecah ajer dia keluar...laju membuak-buak...aduh! sakit aku



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

mummysabrina said...

siannya akak...morning sickness dtg balik eh..

rynas said...

ohh dah baper bulan ekkk...masih ada moning sickness ekkk

Rizziela said...

am
tak kan kut...tiba2 ajer

rynas
dah 4 bln dah........hari tu dah hilang dah

alyyani said...

alahai, ni yg paling lemah bila pregnant. tp kena hadapi. saba ye. take care :)