D24...teringin punya pasal

Fuh!!! penangan buah durian punya pasal...

Sekali pandang ajer ...terus terasa nak makan..minta sesangat daddy belikan durian tu walaupun tau bukan musin durian sekarang ni..harga for sure lah mahal kan?

Tapi dah twins yg nak makan...kenalah daddy turutkan...kalau mummy yg nak ..bolehlah delay kan?





 



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

Nasib baik daddy dah suruh orang tu buka bontotnya...senang sikit..balik rumah terus kopek ajer....tak payah nak ketuk-ketuk dengan pisau.....maklumlah..mummy daddy ni tau makan ajer..nak buka-buka ni tak pandai....

Haziq tak layan sangat durian ni...main ajer lebih..

Nasib baik mummy ada simpan 2 ulas lagi kat fridge tu..masa tok mummy datang..baru ajer tok mummy nak makan...Haziq minta..habis 2 ulas Haziq makan sorang..tok mummy tumpang merasa ajer...sian tok mummy...

Tak per..nanti kalau ada musim...kita g cari lagi yer tok mummy...

Besar ni ajer dah RM25 sebiji..mau isinya tak sedap kan?

Isi durian D24...meletup..memang sedap sesangat...2 ulas mummy makan pun dah terasa kepuasannya....terasa kenyang sangat....daddy bantai 3 ulas...daddy kata sedap ....memanglah sedap...sesedap harganya...

3 comments:

LYAfrina said...

MAK AIII.. rM25 SEBIJIK???

TP TIBA2 RINDU MUSIM DURIAN LA..

mummysabrina said...

kak ziela...am mase peknen sabrina pun tingin nak makan durian..gegirl kot...;))

mrs_zura said...

hmm sedapnya...thn lepas kami beli rm51 3 biji so thn nie nk tunggu dia longgok je..hehe