Comel tak saya?




Sejak dua menjak ni Haziq memang terror dalam buat aksi muka. Macam-macam aksi Haziq dah buat . Kadang-kadang pelik gak mummy dok pikir..manalah Haziq dok belajar buat ni kan?

Ni buat busuk kat daddy. Dengan muka-muka tu yg tak tahan. Daddy kata macam muka mummy coz masa bercinta dulu..kalau merajuk..mummy suka benor buat muncung macam tu bila merajuk....tu yg lekat kat Haziq...


Siap gelakkan daddy tu yg tak tahan tu...

Daddy.....terus buat muncung...cute sangat mummy tengok Haziq ni...

Mummy jarang kena busuk dengan Haziq..selalunya daddylah kena...hi hi hi..ke memang daddy bucyuk???

Cute kan?










***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

emmm kiutnya HAziq...

AngahSayang2314 said...

buat muka bucuk hehehe dia buat gak..
bagus cerdik2