^ BuAh^ ^HaTi^ ^MuMy^

Genap sudah hari ini Haziq berusia 15 bulan.... Sekejap ajer masa berlalu

Macam baru semalam mummy lahirkan Haziq..luka pun terasa baru ajer lagi..rupa-rupanya telah 15 bulan yg lalu peristiwa itu berlaku...syukur ke hadrat ILLAHI dengan kurniaan yg paling berharga dalam hidup mummy....Alhamdulllah..

Semoga anak mummy terus membesar dengan sihat & sempurna..semoga ALLAH merahmati segalanya untuk Haziq..mummy sayang sangat dengan Haziq..



Satu ketika dulu mummy agak risau dengan perkembangan Haziq..yerlah boleh berjalan dalam usia setahun dua minggu...sedangkan anak-anak kawan mummy boleh berjalan seawal umur 10 bulan..tapi ALHAMDULLILAH akhirnya Haziq berjalan jugak walaupun agak lewat...tapi Haziq berjalan lebih awal dari mummy...menurut tok mummy..mummy boleh berjalan waktu umur setahun 6 bulan kot....

Banyak sudah perkembangan Haziq..yg paling mummy teruja sekali ialah bila Haziq sekarang memang petah bercakap...walaupun kadang-kadang mummy memang tak faham apa yg Haziq cuba nak sembangkan dengna mummy..tapi words yg simple2 memang Haziq dah pandai cakap...sekarang ni nampak sangat Haziq nak bersembang...balik ajer dari rumah oni..mcm2 Haziq membebel sampai tengok muka mummy....

mummy, daddy, atok..nini..mandi..gigi,...cat..dog...ball..anish...dina...wan..cu...car..bird..fish..nak...air..pie pie..atuh..ni...cucu...semua words ni memang kat mulut Haziq ajer...banyak lagi..tapi mummy terlupa plak..maklumlah dah berumur sekarang ni

DIALAH PERMATA HATIKU....






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Mentari Muncul Lagi said...

Emmm dah besar dah buah hati mummy ni.. hope Haziq membesar dengan sihat & cergas serta selamat semuanya..