TERKINI

Berita terkini......


Haziq sekarang dah start mula minum EBM balik...lega rasanya hati mummy.

Semalam mummy dah tinggalkan satu botol panjang untuk bekalan Haziq hari ini (Jumaat) . Tadi mummy call oni...Oni bagitau..Haziq dah minum susu sebotol habis....ada lagi sebotol yg mummy bawa spare...Good boy

Senang rasa hati mummy bila Haziq dah start minum EBM....kena lah mummy pump lagi susu untuk Haziq....semoga DF  tu dapat mengurangkan kapasiti yg semakin penuh

Dukung Haziq sekarang sangatlah ringan..tak tau pasal apa..muka pun dah memanjang...tak bulat macam dulu......ketak-ketak kat kaki & tangan pun dah mulai hilang.....kenapa sayang?

Janganlah kurus....x comel la Haziq...biar nampak cubby...mummy suka..






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

uzzeh said...

wahh..good boy..minum byk2 ye syg..

nur salihah nordin said...

ziela, mayb haziq dah pandai main kot...alya p0n mcm tu gak...dah x chubby mcm dulu...pastu bile dukung p0n ringan jerk...

masaklemakrebung said...

ziela, bila anak dah makin besar mmg akan memanjang.... macam ilya tu.. tengok gambar dia masa umur 2 tahun geram je.. tengok sekarang.... hmmm... tapi tak tau la masa depan kan... berat tetap berat.... tak larat nak dokong dia

Rizziela said...

Hani, Lega sangat sebab dah start minum..

Chumel, memang suka sangat main..sekarang ni dok giler berjalan...pantang orang duduk..mesti tarik tangan orang ajak berjalan..dia yg tentukan tau..mana dia nak gi...x mau ikut kita

Kak yati..
Tu la..saya dah mula rindu Haziq yg dulu.. Haziq yg cubby & montel...jari-jari yg chumel lote...tp sekarang ni mcm kurus ajer.....bila dukong...terasa ringan ajer...
umur 11 bulan...berat hanya 8.3kg ajer...sian sangat

Elyn said...

alhamdulillah...... lega dgr!!