Bila Haziq mula membaca


Sejak dah berumur setahun ni ....macam-macam peel Haziq dah dapat. Sekarang Alhamdullilah...waktu balik dah tak menangis dah dalam kereta. Bagi lah benda-benda yg boleh menghayalkan Haziq..sure dia diam ajer..itu yg mummy suka..

Isnin tu....pagi ada cucuk..so bawalah buku kesihatan Haziq..masa balik..saja ajer mummy bagi kat Haziq...dengan penuh semangatnya Haziq membaca buku...Satu persatu helaian diselek. Sungguh berminat sekali. Itulah..kalau dah bakal Doctor tu...memang Doctor gak lah...



 Tengah cek buku kesihatan sendiri

Serius dia membaca...apa yg dibaca pun tak tau

Tukar page belakang plak



Mummy...so far setakat ni everything is ok


Sambung baca balik..kena kaji balik ni



Handsome tak saya?


Memang sungguh kusyuk sekali bila Haziq dah start membaca. Sampaikan mummy buat lawak pun Haziq tak layan. Baguslah kalau mcm ni sampai besar...Rajin membaca membawa kepada keberkatan....

Semoga Haziq membesar menjadi anak yg soleh & membanggakan mummy daddy....



 





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

Cayalah HAziq Teruskan Usaha... Membaca kan jambatan Ilmu..

noorcahaya said...

hensem ler