Char Keow Taw



Malam hari tu...Haziq ikut  mummy daddy  g makan char keow taw kat kedai pak lang

Kedai paklang ni  dekat Semenyih..dekat Tasik  Kesuma....jauh gak la..tp  kalau  dengan rumah Haziq...tak la jauh  mana sangatkan....

Mummy  daddy makan  char keow taw...tp  haziq  kena makan bekal yg  oni buat...tak adil betul tau...tp nak buat  mcm  mana....dah  Haziq kecik  lagi...tak boleh nak  makan

ramai  orang datang  makan  kat sini...ada  nasi goreng...burger..pak lang Haziq buat  air....best betullah  berniaga  kan? bila orang ramai...tak sedar  masa  berlalu.....



Ni geng  dari Kajang...atas  bangku tu anak tokei air


Orang  dah balik  baru  daddy ambil gambar..lupa


Haziq dengan mama ina...Mummy dok makan chaw keor  taw


Balqis Damia....cakap pandai budakni


Pakcik yg cover  handsome

Pakcik ni yg  sakit teruk  tu.....   bila sakit... memang confirm ICU...bila dah sihat berlagak  bukan  main..tapi sekarang ni  pakcik  kaya tau...mummy dok bodek-bodek  pakcik ni....bukan senang nak bodek pakcik yg  handsome  ni



bulatnya mata si comel ni


Memang  syok la  dok  melepak kat situ...tak sedar masa berlalu...orang datang silih  berganti...sampai x menang tangan orang yg dok meniaga ni...

mula-mula Haziq ok ajer...tapi bila  dah lama...mata  dah mengantuk..mula  la nak  bebai....

bagi minum air suam..hampir  segelas habis kat Haziq...habis  basah  baju...last-last daddy buka  baju...takut dada  sejuk  plak  sat g..

lepas dah semua  habis makan baru gerak...anak  masing-masing dah  start berirama...tak boleh nak tunggu dah...

Haziq dalam  kereta...dapat ajer nenen...terus  tido...dengan tak pakai bajunyer...nasib baik  ada baju spare dlm kereta...dapat gak  la tutup dada ....takut sejuk plak

sampai rumah pun  tak sedar..penat sungguh la  tu






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Elyn said...

we all pun ske mkn kuew tiau. kat qpac ade satu gerai ni... ziela pernah try??

Rizziela said...

kat mana elyn? sedap tak?