Yeah...Dr Haziq Irsyad

Lepas ajer buat persembahan..semua anak anak Pasti digesa masuk ke dalam kelas ... ada cikgu yg uruskan untuk pakaikan jubah untuk setiap student

So mummy intai2 dari luar ajerlah..

x nak ganggu cigu nak uruskan anak anak

Maklumlah..anak2 seusia 6 tahun..mana tau dok diam

Tambah2 lagi kalau dengan kawan2 kan..berlari sana sini..jenuh tengok cikgu2 yg nak uruskan diaorang ni

Haziq dah siap pakai jubah..x sempat mummy nak tengok cikgu pakaikan

laju betul

Muka bosan

Songkok dia mana ntah..suka buka tinggal merata2

Malu2 bila tengok mummy ambil gambar dia..

Kenangan masa depan Haziq.. kalau x banyak gambar Haziq..nanti kita x ada bukti nak tunjukkan haziq masa Haziq umur 6 tahun tau

Sucinya muka Haziq..

Sejuk perut ibu mengandung

Doktor Haziq Irsyad

Cita - cita nak jadi Doktor Pakar Kanak Kanak Dunia

Tinggi sangat cita cita tu..tapi insyallah


Dahaga sangat katanya

Harith entah kemana dah hilang



Ajak bergambar..dia sibuk plak nak minum air kan

bagi ajerlah..dari pagi memang dia x makan..asyik berlari ajer dengan kawan2


Mummy mithali kan

Hahaha..poyos kat situ

Dengan Adik

Hafiey bangga tengok abang dah pakai jubah

Hafiey lagi 2 tahun yer nak berjubah ni

Maksu sama sibuk

Haziq dah nak lari dah tu..nampak kawan2 depan tu..dia nak joint sama gak la

Hafiey sayang mummy..

Hafiey memang sentiasa sayang mummy kan..

Anak manja mummy

Budak busuk masam mummy ni

Harith not in mood

Masam ajer..

Mungkin mengantuk & letih kot

Dia bukannya boleh penat..masam aja muka dia


Tengok..nak ajak bergambar pun susah


Cikgu dah tangkap abg Haziq masuk kelas

Susah hati kot nak naik pentas

Sabar yer Haziq

Dah siap beratur nak keluar dah

Haziq orang pertama dalam kelas naik ke pentas

Sebahagian anak 6 tahun

Yang sebahagian lagi masih dalam kelas dok salin baju

Haziq dah resah

Cikgu masih dok susun anak2 ikut barisan

Bila nama dah dipanggil

haziq dengan megahnya menuju ke pentas

Adoi.. mummy yg lebih2 

Tak tau mana nak tuju

Ramai sangat kat atas tu..Haziq confius kejap

Dah ambil hadiah..terus nak jalan..

Mummy muka tak malu.. Haziq..kejap

Mummy nak ambil gambar... tengok sini


Nasib baik En Rosli ni baik hati

Tangkap Haziq suruh bergambar dulu

Dia pun senyulm kat mummy

Nak turun dah tu

Muka apa dia buat tu

Dah turun pentas

Ada gaya orang besar ni

OK..turun perlahan2 tau Haziq

Nanti jatuh

Nampak mummy..

Dah start malu2 dah..tapi jalan gak

Stop kejap..mummy nak ambil gambar dulu

Haziq dah bosan..asyik gambar ajer keje mummy


Ok..Jubah kena buka...sebab orang lain nak pakai plak

Kita bergambar tanpa jubah plak yer

Comelllah Haziq


Senyum malu bila orang tengok

Bangga bila anak2 dah habis sekolah

Next year bermula alam persekolahan sebenar untuk Haziq

Mummy dah hantar tuisyen untuk Haziq

Semoga Haziq berjaya

1 comment:

Atie Yusof said...

Hensem Haziq.. moga terus berjaya nanti.. bila pakai jubah tu terasa depa dah besar.. hihi..