Bila Budak mengamuk


Kat rumah tu walaupun dah x ada baby ...tp ada aja perangai mcm baby

Hafieylah ...sapa lagi kan

Manja dia memang keterlaluan sangat

Dia kata ..dia adik kecik.. padahal sama ajer umur dengan Harith kan

Tengok tu...

Tengah mengamuk...

Ada ke nak main rambut mummy... mummy x bagi nagis guling2 kat situ

Hahaha..sebenarnya dia mengantuk tu ...nak tido...tp lawan mata

Tu yg nak bebai x kira waktu tu

Gulinglah dik...

Lagi marah dia nampak mummy ambik gambar dia

Geram ajer

Lagi Hafiey nagis..lagi mummy suka

Lagi mummy snap

Haziq kata..tu mummy nak masuk dalam fb la tu

Mummy mana ada kerja lain lagi :D


1 comment:

Atie Yusof said...

hahha....ngamuk2 pun tetap comel...
amboi ayat Hafiey tu...sentap..haha..klu anak sy dok ckp Ibu ni, asyik selfi jak..hahaha