Minggu terakhir persekolah Vs Sekolah Pagi

Minggu terakhir sekolah... diaroang semua kena datang pagi

Sekolah petang dibatalkan..

Yerlah..x ada dah seisi pembelajaran..sekarang ni diaorang berlatih untuk persembahan hari Graduasi ajer nanti

So semua kena datang pagi

Haziq... siap kena belikan jajan dulu 

Nak roti jagung + air kotak Yeos Yogurt tu dulu.. baru mood ok

Setiap hari RM10 untuk jajan ni ajer.. tp bukanlah jajan sangat kan..more to breakfast

Tengok tu..malu bila tau mummy nak ambil gambar dia

Tahun ni Haziq masuk Pantun ajer

Tak macam last 2 years.. atleast 3 persembahan dia masuk

Yerlah... pasti mana ada joget2 Haziq... kena ikut sekolah gak

Yang penting..ada gak persembahan Haziq kan

Hafiey..

Muncung tu jangan panjang sangat  boleh

Nasib baik bangun pagi mood dia ok...

Risau gak kalau pagi2 menagis..jenuh nak pujuk 3 orang hero ni

Manja mummy

Melekat ajer keje dia


Harith..

Ustaz mummy ni

Dia dapat duduk depan pun dah kira ok.. Dia kurang meragam.. kecuali kalau x sihat ajer

Tapi satu perangai dia.... suka menyakat orang..memang aktiviti harian yang wajib dia buat

Susah ni budak ni  nak bergaul dengan orang..suka buat hal sendiri... mana ada kawan sangat kat sekalah

4 comments:

Khai♥Rin : anies said...

ooo suka menyakat yaa ;-)

cik hani said...

nakal ye, suka menyakat orang...
besar nanti jadi ustaz ye adik comel..

Kesuma Angsana said...

Salam n happy Monday. anak2 permata hati ibu bapa. Comel yer tgk anak2 u ni. in sha allah jadi anak terbaik dunia akhirat yer

Nafira usof said...

setiap anak ade ragam masing2 kan~ itu lah yang kita akan rindu bila dorang dh besar. anak2 nih cepat jer besar.