Bila anak ada kawan baik.... Vs Bff

Ahad lepas 22.11.2015 hari convocation sekolah Haziq

Kira majlis penutupan sekolah untuk seisi 2015

Haziq masuk persembahan kat sekolah

Berbalas pantun

Alhamdullillah..masuk gak ... ramai sangat student..risau gak kalau haziq x masuk persembahan..mesti dia akan kecewa... sebab dia setiap tahun akan masuk persembahan kat sekolah.. memang dia minat sangat

So sebelum balik..kita tangkap dulu kawan2 Haziq..ambil gambar..sebab next year Haziq dah x sama lagi sekolah dengan kawan2

Haziq mummy tersilap register sekolah..so sian dia..mungkin ada sorang dua ajer yg mungkin tersesat dengan Haziq.. x per..nanti Haziq dapat kawan baru plak kan


Kawan kelas Haziq

Haziq, Wafie & alamak..anti lupa nama plak..

Ni antara kawan baik Haziq

Wafiey tu terrer tau main bola... Olahragawan sekolah Pasti... Wakil Wilayah Serdang dalam bola sepak

Haziq senyum2 malu

Yang hujung tu mcm imam muda kan

Sejuk perut tengok muka dia..baik ajer



Yang ni geng Haziq berbalas pantun

4 lelaki... 4 perempuan


Yg baju biru tu lupa nama apa... Haziq.. Zaim & Ihsan

Suka bila kata nak ambil gambar diaorang

Ni kawan baik Hafiey plak

Nama pun dah lupa.. kalau tanya Hafiey mesti dia ingat...mummy dah tua la syg..lupa

Yg ingat ada nama Sulaiman, Izz

Suka bila ajak bergambar sekali

Tengok Harith..ajak dok depan x mau..rupanya dia g belakang..ambil gambar sekali

Dah la halus..dok belakang plak tu.. nasib baik nampak gak muka handsome tu

Ingatkan Hafiey dah besar.. rupanya x la besar mana..kawan Hafiey lagi besar dari Hafiey

Ini lagi kawan baik Haziq



Dan lagi

Di doakan semoga anak2 kita semua menjadi manusia yang berguna kepada Agama, Bangsa dan Negara

Mencapai cita cita menjadi anak yang berjaya yg mampu membela nasib orang tua.. Insyallah

Semoga cita cita Haziq menjadi seorang Doktor Pakar Kanak Kanak akan tercapai

Insyallah


2 comments:

Nafira usof said...

henseomnye anak bujang 3 orang tuh pakai baju melayu.
segak bergaya.

anak2 sekarang memang bijak2 kan~ kecik2 dah pandai buat persembahan.
comel2 plak tuh.

ietams said...

comel-comel je semua