Budak bangun lambat


Dalam 3 orang beradik ni...

Memang mcm2 perangai ada

Ada yg senang nak marah..ada yg cool ajer..ada yg kuat mengusik..ada yg suka kacau orang..

Ini sorang ...susah bangun pagi

Dalam 3 orang ni... dia la yg paling susah nak bangun pagi..jenuh panggil..jenuh pujuk...buat x tau ajer dia... lagi dia tarik bantal busuk adalah..


Ni hari sukan sekolah ni

Dah puas panggil..dah buat pujuk..dia tido buat x tau ajer

dia kalau tido bantal memang keliling katil..dia sorang ajer..

tu bantal merah ..bantal busuk yg wajib ada...bantal yg dipeluk pun bantal busuk dia gak..kat rumah kena ada..kalau jalan..x ada pun x per..tp yg merah tu wajib ada


Tengok tu

Tarik selimut lagi tu

Yg bantal kelabu tu pun bantal busuk gak tu

Semua tu bantal yg mak bawa...dia ambil jadi bantal dia

Mak pun dah fobia nak bawal bantal dtg rumah kajang..semua dia ambil jadi harta dia

Harith memang suka barang2 mak..bantal..kain.. baju2 mak pun dia suka

meman cucu kesayangan mak betul la dia ni


1 comment:

Kakzakie said...

Banyaknya bantal busuk dia ye:)
Sebenarnya sayang nenek ni sebab itu apa yg nenek bawa semua dia nak..