Bila dah perasan handsome


Bila dah mandi..dah siap2 pakai baju.. mula la perasan handsome...

Nak suruh mummy ambil gambar .. mcm2 aksi depa buat

Tapi memang syok layan anak2 yg tengah membesar ni

Macam2 kerenah depa buat


Hafiey in the house

Handsome x hafiey mummy?

Siap buat tangan ultraman lagi

Yerlah Dik, baju siap masuk dalam lagi  tu


Duduk plak 

Sejak dah besar ni..geram betul mummy tengok dia

Akal dah banyak... perangai pun macam2 dah..tp manja tetap sama

Baby mummy kan

Mummy.. ambil sini plak 

Ultraman nak turun slide

Yerlah dik


Abg Haziq pun nak sama

Budak ni x berapa sihat hari ni

Tapi layankan adiknya juga

Control handsome mummy

Cita - cita Haziq nak jadi Doctor pakar kanak-kanak

Insyallah..semoga impian Haziq akan tercakap hendaknya



10 comments:

Nooriah Abdullah said...

kecik2 dh pandai bergaya hafiey dan haziq
kalau besar nnt mesti ramai bunga2 yg dtg mendekat haha kann

LYAfrina said...

Itulah..mcm2 kerenah ank2 sdg mbesarkan.. mmg seronok mlyn depa.. nnti bila dh bsr msti kt akn rindu sgt saat ni

nuyui a.k.a miss YUI said...

melayan deme mmg best kdg2.. hihi..

Khai♥Rin : anies said...

insya allah aminnn

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

Alalalala..dh pndai nk bergaya ye..mmg hensem2 anak bujang munmy..^_^

Atie Yusof said...

Pos ala ultraman semua kanak2 mesti nak buat kan...hihi.. hensem anak teruna, siap suruh gambar erk... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui sggh khms ya..

Baiduri said...

Memang hensem dua2...hehe
Mummy berminat ke dgn KAPSUL MANJAKANI? BOLEH sms/wassap 0195138283 :-)

Kakzakie said...

Hmm... kalau boleh ambil gambar sebanyak mana pun ok Zie
Simpan jadikan kenangan. Kelak bila dah bujang Zie akan tengok balik dgn hubby mesti senyum dan terkenang balik semuanya.

Yumida Huda said...

comelnya anak mak
moga jd anak yg soleh berbakti pd org tua
beznye ada gelungsor tu kat umah