3H + 1H = 4H


Dulu kecoh kejap FB mummy sebab baby Hadfina..

Betullah.. sekarang bukan 3H dah...dah jadi 4H dah

Hadfina Raisya

Anak dara sorang dalam family En Hamdan kita

Anak uncle cik yg dah 4 tahun ditunggu2

Abang dengan adik

Abg Haziq suka bila orang kata muka dia sama dengan Hadfina.. siap suruh ambil gambar dia dengan Hadfina lagi tu

Harith tu perasan ajer.. mana sama langsung Harith dengan Hadfina..

Harith muka mummy la sayang

Abg Haziq dalam usaha nak pujuk Hadfina bergambar sama...x tau la berjaya ke tak tu

Hadfina sibuk dengan kain busuk dia

Kain busuk Hadfina tu kain busuk abg Harith... Hadfina semua ambil barang abg Harith tau... 

Tilam busuk..bantal busuk..kain busuk...sayang sungguh dia kat abg Harith kan

Tak jadilah Haziq..

Hadfina x nak tgk camera

Hadfina isap puting plak tu

Marah abg Haziq buka puting dia

Abg nak ambil gambar ajer...kata haziq

Haziq dah muka geram dah tu

Bila nak berjaya ni

Dah puas pujuk..x jalan2 gak

Pandai dia tengok camera kan?

Tu akal nak suruh mummy dukong dia tau

Suruh angkat dia

Geram tengok dagu dia yg runcing tu...jeles mummy

uka budak puas hati

Akhirnya mummy angkat gak adik kan

Muka bangga tu

Siap tengok camera lg

budak ni cerdik tau...tau nak berdiri..berdukung ajer

Kalau siang..atuk kena buli dengan Hadfina..nak berdukong ajer

Kalau dengan Oni pandai dia...boleh ajer baring atas tilam..sebab apa ? sebab oni malas nak dukong..Hadfina dah berisi kot

Mummy dah ngantuk kot

Terpejam pejam mata mummy nak bergambar

Hadfina tetatp senyum

Bila la mummy nak merasa ada anak dara ni

Kalau ada anak dara..siaplah..bunga2 atas kepala tu jangan buka

Tak boleh pakai seluar..kena pakai skirt ajer..

Hahaha..mummy dah sawan anak dara plak


5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Testing comment di sini Zie -maaf ye

Kakzakie Purvit said...

Ok... dah boleh komen
Tak puas hati sebab dapat tengok muka-muka comel tapi tak boleh komen.
Alhamdulillah dah boleh tapi kena verify macam-macam dulu baru lepas

Atie Yusof said...

alo..lo..lo.. comel2 depa semua.. ;)

Rai OurKizuna said...

comelnya hadfina.. cubet pipi boleh?

ietams said...

bestnya ada anak pempuan.
bila la saya nak ade ank pempuan gak.. huhuhuhu