Kasut yang Cantik Dan juga Selesa

KASUT  adalah penentu gaya dan penampilan kita setiap hari. Jom tengok ada apa dengan kasut yang cantik, selesa dan murah 
    

Ni antara pilihan kasut yang cantik untuk casual kan

Cara pemilihan kasut adalah sangat penting untuk menghasilkan penampilan yang menarik. Adalah janggal kiranya kita memakai kebaya ketat dengan sandle. Pakai jeans dengan kasut bertumit tinggi. So rasanya, semua orang memang mengambil berat tentang pemilihan kasut yang sesuai dengan pemakaian sebelum keluar rumah. Cuba kita bayangkan, kita ke pejabat dengan pakai seluar dan baju smart bergaya, tiba tiba, tengok tang bawah,, alahai ..berseliper ajer…oh tidak…amatlah di sesuai

Dalam keadaan sekarang ni, banyak pilihan yang kita ada untuk mendapat kasut yang terbaik, cantik dan sesuai dengan budget kita. Walaupun banyak pilihan yang kita ada untuk membeli kasut, kita tetap berhadapan dengan masalah juga. Masalah nak cari kasut dengan harga yg berpatututan, selesa dan cantik bila dipakai. Biasanya kalau yang cantik cantik tu mestilah hargapun cantikkan. Nak yang murah pun ada juga, tapi kenalah pandai cari. Kita boleh pilihan dengan banyak tawaran yang disediakan. Kalau nak yang murah, janganlah ke KLCC, Pavilion or butik butik hebat… memang la tak dapat dengan harga yang murah. Tapi kita kena pastikan pulak, kasut yang kita beli itu berjenama  original dan berkualiti. Jangan kerana nak yang murah, kita beli yang tiruan dan bila pakai cepat rosak, kaki sakit dan macam macam lagi.

             


Kini zaman dah maju, kalau nak cari sepasang kasut tak perlu lagi kita nak keluar Mall untuk mencari. On ajer internet, just online. Sekarang dah banyak website yang jual kasut cantik2 dan menarik serta berkualiti. Cuma kita kena pandai dan tahu macam mana nak memilih ajer. Adakalanya kasut yang dijual online jauh lebih murah berbanding kita beli kat kedai tu. Dah la jimat masa, dapat lagi jimatkan duit kita. Lebih menarik lagi kalau waktu tu ada sales, lagi la banyak penjimatan yang kita dapat.
                        



Shopping online adalah pilihan mudah dan selamat buat mereka yang terlalu sibuk dengan kerja dan tidak mempunyai masa. Buat sahaja order kita walaupun waktu tu kita dekat rumah atau pejabat, tunggu dan dalam masa beberapa hari sahaja order dah sampai. Senang bukan? Tak payah nak keluar waktu lunch semata mata nak cari kasut.


Pernah dengar Zalora? Website online yang jual banyak barang tu. Kalau sapa sapa yang ada majlis makan malan ker, kenduri kawin ker, boleh ajer pergi jengah kat Zalora.My. Dekat Zalora.My banyak pilihan yang cantik dengan harga yang menarik. Bukan ajer kasut yang glamers, kasut untuk ke pejabat atau untuk casual pun ada gak. Banyak pilihan yang disedikan untuk kita. Bukan ajer kasut kasut biasa, Zalora.My pun ada menjual kasut kasut dari jenama terkenal macam Steve Madden, Ezra, Vinci dan Melissa. Just pilih dan click ajer mana yang berkenan.


Jom kita jengah Zalora.My, ada apa tawaran yang menarik sekarang kat sana agaknya kan..

Tak tau link Zalura.my? apa susah...click ajer kat sini Zalora.My


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

10 comments:

Unknown said...

suka flat yg hitam tu.. simple dan menarik..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cantik2 kasut kt zalora...

tahniah..dpt sponpsor dr zalora ye..

Rizziela said...

Zura 1st time dapat sponsper ni..happy sangat

Cik Lily Putih said...

suker beli kat zalora.. best. kalau tak muat boleh pulang balik..

aizamia3 said...

betul2.. tinggal nak pilih yang mana berkenan pastu bila dah settle payment, tunggu je kat depan rumah.. ;)

Kakzakie Purvit said...

Cantik-cantik kasut zalora ni Zie. Kakak tengok ramai yg dah membeli. Kakak aje yg belum:)

Hanie(SHMA) said...

x pernah beli lagi kasut dr zalora. nnt nk beli la. kawan2 dah pernah beli. dia cakap cantik dan selesa

nad said...

wahh..
tahniah :)

Suria Amanda said...

seronok kan....tahniah...dapat sponsored post...

Elyn Sani said...

Ziela ko nk return barang baca dulu term dia. Aku pernah beli brg harga 50+, lepas return dia refund rm2.65 gitu. Aku call tanya kenapa? Dia kata sbb brg discount dan ade term permulangan. Ingat tak aku adr buat entry meroyan pulang barang zalora ni.