Mummy pun nak kurus


Tok mi pun nak kurus gak..

Basikal ni kawan mummy yg bagi sebab tak mau guna dah...

Mummy ok ajer..asal boleh naik..tp mummy sendiri tak pernah guna pun :D

malas sangat plak

Selalu daddy yg naik..setiap hari plak tu...nak kuruskan perut katanya

Tokmi nak ekcersie ke nak senyum tu

Selalu datang x naik pun..tiba tiba teringin nak slim ek?

Alahai mak...suka ker naik basikal tu..dah la.nanti sakit lutut plak
Bersungguh sungguh kayuh..

Tapi memang lah x larat...penat tu..




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Zura@Iwan said...

wahhh....
sonok la ada cycling ni kt umah
bleh la nk kurus ziela..hehe

aTieYusof Family said...

Hihi...semua pun nak kurus..klu bagi kt sy, nak jugak..sebab nak kuruskan badan gak..hehe

Chekgu Azrine said...

best ada alatan exercise kat rumah ye

Nafira usof said...

kat rumah zura pon ade.. tapi kayuhnye ikut mood. hahaha

Amanda Suria said...

comel jer mommy mengayuh ha...