Bila dah anak anak bosan..inilahl ljadinya


Minggu lepas daddy kerja on weekend..so tak kemana la kami

Melepak ajer dekat rumah

Mummy lepas masak..makan..then ajak anak anak tidur..

tapi anak anak tak tidur..mummy ajer yg tertidur

3 beradik dok menyanyi nyanyi seronok

Lagu apa memang tak tau..tu semua kerja budak baju Ultraman tu

Dia yg ajak adik adik nyanyi

Mummy yg tertidur terjaga denganr suara merdu anak2..tengok2 tengah seronok menyanyi..apa lagi..snap snap la

Adik tak pakai baju...katanya gatal..ikut suka la adik oi

Bersungguh Harith menyanyi..sampai mcm tu sekali

Adik dah melompat lompat kat perut mummy

Kalau petang memanglah susah nak bagi budak budak ni tidur...jenuh paksa..tak gak tidur

Bila nak maghrib baru nak tidur...nanti tengah malam susah plak nak tidur balik




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

7 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi kelakar gelagat dorang..

Kakzakie said...

Itulah yg buat rumah jadi meriah ceria Zie. Kalau tak ada mereka mesti sunyi-sepi.

Masing-masing tengah mengasah bakat tu hihi...

msredcheesecake said...

bebudak lagi suka main daripada tidur...

Fiza Rahman said...

Ekekeke...karok berjemaah nih ☺

Rai Ourkizuna said...

itu lah kan..kalau ada bebudak ni ceria je rumah..walau pun havoc tu sebab bergaduh ke..tapi kalau tak ada cam sunyi sangat.. hihi..

Zura@Iwan said...

tak per...
anak kan memeriahkn suasana..

Nafira usof said...

hehehehe.. pening gak melayan 3 hero yer. :)