Hadiah dari pakngah lagi


Untunglah orang ada Pak Ngah yg sayang...

Kalau asal balik Cheras ajer..mesti ada mainan yg dia belikan utk 3H ni..mcm2 terutama Haziq..melayan sungguh

BDaman dah berapa kali beli pun tak tau

Pantang ada BDaman baru..mesti dia pau pakngah dia..Pakngah lama x balik pun dia dah bising... 

Ni beli lagi BDaman..tapi sebab p.ngah balik sabtu ahad..so memang 3H x ada kat rumah oni..dia tinggalkan ajer...

Tapi boleh plak Haziq ni terbau...tau ajer p.ngah tinggalkan mainan utk dia

Hafiey seronoklah dapat bahagian yg sama mcm a.Haziq

Muka budak Happy

Adoilah...apa yg best sangat dengan BDaman pun x tau la

Masing masing kusyuk dengan Bdaman depa

Suruh mummy pasang..manalah mummy tau..sorry ek

Tu dia...Harith..sampai mcm tu sekali..

Katon kat tv tu menagislah..x ada orang nak tengok

Tq pak ngah..next time beli lg yer

Bawa balik kat rumah..dah penuh rumah dengan guli

Tak larat nak kutip..tak kutip kang ada plak yg jatuh terlentang

Harap diaorang kutip..mana yg nampak ajer diaorang kutip..tapi bersepah sakan

Inilah kalau dah semuanya bujang...


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

aTieYusof Family said...

Seronoknya bila ada Pak Ngah yg syang..mcm2 mainan dibelikan kan? :)

Nad MamaZN said...

khusyuk dorg main mainan baru takmo layan mama amik gmbr...


ps: alhamdulillah, lantai x licin masa main buih tu...

Zura@Iwan said...

BDaman lg ye..
untung dorang dpt hadiah dr PakNgah ye...

ajak pakngah mian sm nnti..

Sue Bee said...

untung dpt pakngah yang suka layan bebudak,kan.. :)