Untuk hari ni?


Malam tadi...sekali lagi Haziq tak boleh tido...pukul 1.15am dia dah start merengek....apa yg tak kena pun tak tau la...

Bagi susu..angkat tido atas lengan...lena kejap...dah terlepas susu...try angkat lengan..coz lenguh dok ampu kepala dia & pinggan pun sakit....terjaga..menjerit nagis..pujuk-pujuk pun tak jalan...yg dia tau...'jom'..nak g mana pagi-pagi buta ni?

Daddy angkat..dukong...terus sambung tido...dah agak lama...nak try letak...dia terjaga..nagis lagi...minta air...bagi air...x minum plak....meraung...aduh...sakit kepala...

Daddy angkat dukong lagi...sampai pukul berapa tak tau.....sedar-sedar dah ada kat sebelah.......banyak kali gak malam tadi dia terjaga...sakit perut ker?

Bagi susu botol...tak mau hisap...nak susu badan...susu dah kering...x ada...sian kat Haziq..tapi mummy nak buat macam mana..mummy kan tak sihat waktu ni

Pagi tadi terus nyenyak tido...itu pun mummy sua botol..takut lapar/dahaga kan...minum gak lak sikit tapi botol tu mummy yg kena pegang..bagi Haziq suruh pegang..dia campaknya botol tu ..tak mau

Hari ni datang office...mcm segar..masuk ajer 930am dah pening-pening lalat... ni pun baru ajer balik dari toilet....apa lagi kalau tak semburkan isi perut yg memang tak berisi ni...nak isi x lalu ...x tau nak makan apa...keluar lah yg pahit-pahit tu ajer

Agak stress sikit ni....dengan badan sakit-sakit...kepala pening-pening lalat....perut rasa tak selesa...tapi pada siapa nak mengadu????



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

~HaiRiZaN~ said...

ciannye.. huhuhuh

Hana Kirana said...

Banyak2 bersabar k.. awal2 gini mmg macm tu

zura@iwan said...

alahai...sian dier...sbr byk2...

MummyEcha said...

ciannye.....sabar yer ziela.

Fieza79 said...

sian..bwk2 berehat je laa...hope cpt ilang ketidakselesaan itu..

Cik Jue said...

kesiannye...moga cepat sembuh ye...