Suka sampai bawa tido


Budak ni memang susah betul nak makan nasi....tak kiralah kat rumah sapa..kecuali kat rumah tok mummy...tu pun sebab berebut dengan D&D..kalau tak jangan harap gak dia nak makan nasi kan?

Tapi kalau bagi makan mee, bihun or keow taw memang laju..pedas pun boleh makan...


Ni biskut jari yg oni beli kat mamak roti....oni kata Haziq suka....

Buktinya?

Tengoklah.............











Sampai tido pun tak nak lepas biskut dia

Tak sedar pun bila Haziq tido coz mummy dengan oni sibuk dok berborak..maklumlah mummy MC ...so memang banyaklah masa nak berborak dengan oni..selalunya kejap2 ajer...
Anak sapalah ni...dengan terbongkangnya tido.....biskut kat tangan.....

Pegang rapat plak tu..bila oni nak tarik...dia gengam kuat punya...so nak buat macam mana kan....biarkan ajerlah sampai terlepas sendiri...

Memang lawak gak Haziq ni kadang kala

Macam daddy dia





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***


3 comments:

alyyani said...

alahai, comelnye. sampai tido pun pegang ye. penat la tu..

Rizziela said...

tu la ....suka sangat dengan biskut tu

Chor Ayu said...

kak....susut dah badan haziq... adess.. tp nmpk besa..yela org nk jd abg..ehehhe