Semanis Wajahmu


Anak adalah anugerah ALLAH yg tiada nilainya....

Suatu masa dulu..mummy penah rasa kecewa & berputus asa....sebab?

Sebab lambat mengandung......

Mummy mengambil masa selama setahun untuk mengandungkan Haziq...Hanya tuhan ajer yg tahu perasaan mummy masa tu...sungguh menguji dengan keadaan persekitaran dan orang sekeliling....

Nasib baik ada kawan mummy rakomenkan mummy untuk joint forum Hamid Arshad...dari situ mummy dapat ramai kawan..semuanya baik-baik belaka dan masih berhubung sehingga kini walaupun ada sesetengahnya tak pernah bertemu muka...

Ada yg menjadi rapat dan sampai menjadi anak susuan mummy macam M.Rayyan Ihsan anak Maziah. Ikien, iela, noy, shima, kak lyn, ieda, ayu, wahida dan ramai lagilah...syok kan?

Kami masing-masing usaha nak dapat anak ....ada yg dah berjaya..dah ada lagi yg masih diuji dan insyallah akan berjaya seperti kami juga...


Sekarang ni...buah hati mummy dah besar ... dah setahun 9 bulan...lagi 3 bulan dah nak masuk 2 tahun...cepat sungguh masa berlalu....terasa rindu nak tengok Haziq masa baby dulu..babby yg tak banyak masalah..asyik tido ajer....senang keje mummy....

Sepanjang dalam pantang...tak pernah sekali pun Haziq kena kembung perut....sungguh senanglah orang kata...

Sekarang dah semakin banyak akal..maklumlah orang pun dah besar...
Dulu kurang rapat dengan adik beradik mummy..sekarang dah kenal semua mak / pak saudara dia sebelah mummy...panggil cu pun dah pandai....
 
Abaikan maksu yer....tengoklah ...ikut cara mak su bergambar...suka jelir lidah..nasib baik handsome...

Manis sunguh senyuman Haziq.....semanis dan sesuci hatimu buah hatiku

Ramai orang kata muka Haziq copy paste muka atuk...tapi dari pandangan mata mummy...raut wajah Haziq saling tak tumpah macam muka mummy waktu mummy kecik-kecik dulu...

Tak per..yg penting Haziq anak mummy daddy....penyeri hidup kami untuk selamanya..

Semoga Haziq terus membesar dengan penuh rahmat ....semoga Haziq sentiasa dalam peliharaan ALLAH....mummy sentiasa mendoakan segala yg terbaik untuk cinta hati mummy ni...


Haziq nak adik tak?






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

takpelah, ade hikmah sebalik kejadian itu..rina pon nyesal lmbt kawin, umo 27 baru dapat anak..kawan² lain mase ni dah anak 2-3..

Sayang.Ibu said...

haziq kata "nak,nak,nak".. :)

MA & RO said...

haziq sure kata.."nak satu pasukan bola" hehe

Julaiha Kamarul Baharin said...

haziq kata 'nak la mama..haziq boring la x ada kawan nak main2'..

Anonymous said...

xpayah la tnye...bg jer hajiq adik..heheh