Bila anak dengan daddy duduk bersama

Sejak dua menjak ni Haziq memang rapat dengan daddy....dengan mummy bila nak susu & tido ajer......hatta..mummy garang macam harimau....mana anak nak dekat kan?  mummy mabukla sayang

Kalau dua beranak ni dok berdua..ada-ada ajer keje diaorang..ntah apa-apa ntah

Tengoklah tu ...apa yg diaorang buat pun tak tau...daddy dok kacau anak tengok tv...
Anak ni suka plak buat peace bila orang nak ambil gambar...peace yg x pernah jadi plak tu..kelakarlah


Marah bila mummy gelakkan dia...tau plak malu...lagi eksyen bila daddy dok bela dia...

blur plak gambar....

Apa yg Haziq dok membebel pun tak tau....byk cakap ni...mcm sapa ntah


Last-last cari mummy gak nak tido...

Habis baju kotor dengan susu coklat...kalau minum tak tumpah memang tak sah lah Haziq.....mesti kotor baru anak lelaki kan Haziq?
Jenuhla mummy nak menyental plak tu..masuk mesin bukan nak keluar punya..




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

sya said...

anak kesaygan daddy rupanye

Amy Syaquena said...

As'salam...

comelnya dia ..

LYaFRINA said...

cute je dgn papanya.. nak bermanja dgn papa tu..