Keletihan Sesangat

Siang langsung tak mau tido..bila malam mcm ni la...

Letih berbenar....Habis satu katil dia bantai.....

Nasib baik mummy dah bangun..kalau tak..mau jatuh katil macam ni



Makan kurang..main ajer lebih...badan tu dah tinggal tulang...Vitamin ambil...tapi selera dok takat tu ajer ...

Macam mana ek nak naik kan selera makan anak kita?
Rungsinglah dengan budak handsome sorang ni




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

aiDieNa said...

Menghadapi masalah yang sama.. menaikkan selera makan anak.. tapi doktor kata.. as long as anak tu cergas.. minum susu.. berak kencing ok.. then dia ok.. :)

SURIA AMANDA said...

pastikan dia tertarik dgn cara penyediaan makanan...macam sup sayur letak brokoli carrot dan sayur hijau..nugget,roti..cuba la dulu..mana tau dia nak...as long as dia makan...

Izan Ishak said...

alahai kesiannya budak hensem ni. tp takpelah kalau dia masih aktif dan sihat. kadang2 anak kecik mmg macam ni. ada masanya kurang selera makan.

affan pun skrg ni susah sgt nak makan berbanding afnan yg sangat2 berselera. kembar tapi selera jauh berbeza!

Elyn said...

wafiq dulu pun kurang mkn. tapi sejak bagi scott emulsion oren... selera menjadi2. ko try la ziela...