Budak Merajuk

Sejak nak ada adik ni....Macam-macam peel dah Haziq buat...boleh buat pening kepala mummy...

Ada ajer yg tak kena.... bila nak air....bagi air...tak nak plak..minta roti..bagi roti tak mau plak....ish! boleh hangin satu badan...dah tu menagis bukannya betul-betul pun....macam saja-saja dia buat ajer

Yg boleh tahan dengan Haziq daddy ajerlah...mummy tak boleh...kejap ajer tangan dah singgah kat peha comel tu....dah 2 kali gak lah kena.....

Tengoklah budak merajuk ni....terguling atas tilam sebab mummy tak bagi tengok Upin & Ipin punya pasal..pujuk punya pujuk pun x jalan gak

Sabar ajerlah kan...dah memang mcm tu perangainya...kasi layan ajerlah
 
 

***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

zura@iwan said...

alahai siannya si haziq ni....dia tau2 je mummy dia ada bb dlm perut..hehe

Mieja@Amiizaa2001 said...

alahai budak bijak nie...pandai yer nak tgk upin&ipin:):)