Tag dari Chahayer

Alamak! kena tag plak dengan  Cahayer.....ingatkan tak kena...
Ok jom layan...

Meh tengok apa yang kena buat:
1) Go to your photo files…Select the 8th photo folder.
2) Select the 8th photo in that folder.
3) Post that photo along with the story behind it.
4) Then challenge 8 blogging friends to do the same!
 





Nasib baik terkena gambar budak handsome ni....jangan terkena gambar yg bukan-bukan dah la (mana ada gambar bukank-bukan) 

Gambar ni diambil ketika dalam perjalanan pulang ke rumah dari rumah Oni Haziq...budak dalam gambar ni nama dia Muhammad Haziq Irsyad. Budak ni sangat cute & handsome. Korang jangan jeles yer...biarlah mummy dia puji...sapa lagi yg nak puji kalau bukan mummy dia sendiri kan?
Setiap hari dalam perjalanan balik kerumah...mesti mummy akan snap gambar budak handsome ni...bukan apa...rasa tak puas ajer tengok Haziq .... rindu sangat kat buah hati sorang ni...budak kecik ni....kalau nampak flash memang akan tersenyum ajer.....dah tau dah perangai mummy yg suka ambil gambar dia...
Sekarang budak handsome ni dah besar. muka dah berubah...makin handsome tau....Harap-harap budak handsome ni bertambah handsome selalu yer...


So mummy nak ngetagged kawan2 mummy kite tgk sape yg kene...

1. Elyn - mummy wafiq
2. Intan brunei - mama Hadiff
3. Shima - Ibu Arisya
4. Ikim - Mama Ezrey
5. Kak Zainab - mama si comel bertiga tu
6. Ieda - ibu Arrisya
7. Maziah - Ibu Ihsan
8. Juanita - mama si Maria





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Elyn said...

haha nasib dpt gambar haziq. ziela kite dh pernah buat dulu. tgk under label tagged heheheh.