Haziq dah pandai bersolat

Haziq suka sangat meniru gaya orang .... paling Haziq suka kalau oni atau atok solat.. Haziq akan ikut masuk bilik Oni..lepas tu sama dok sujuk dengan atok..tapi tak kacau atok tau..dia solat kat tempat yg oni dah bentangkan sejadah untuk Haziq..



Aksi Haziq

Ni aksi Haziq semalam...daddy ambil kita lambat...so sempatlah maghrib kat rumah oni. Ni bila Oni dah bentang sejadah...terus Haziq berlari masuk kat dalam bilik...dengan tak semena-mena terus sujud..Gaya sujud dah macam orang tido ajer..memang kelakar lah Haziq ni

Bila atok dah solat...dia tunggu atok baca doa...nampak ajer atok angkat tangan..terus g dok atas riba atok...sama-sama baca doa..lepas tu sama-sama berzikir dengan atok...jari siap bergerak sekali...nak ambil gambar..tapi segan plak dengan atok...tp memang bestlah Haziq ni

So daddy...tolong didik anak kita menjadi anak yg soleh yer..Insyallah





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

Bagus lah Haziq ni.. kecik2 dah pandai nak solat... Nanti dah besar jgn malas tau.. kalau malas kena babab la mummy dia nanti kan mummy...

Rizziela said...

mummy kena babab or Haziq yg kena babab ni anti?

Mentari Muncul Lagi said...

mesti la haziq yang kena babab ngan mummy nanti hehehehe...

Ain said...

pandai dia.. gud boy...