Sedih

Sedih sangat.. Hari ni Haziq sampai rumah oni terus nak g kat oni...lepas tu bila mummy nak ambil....tak nak...teruk peluk Oni...

Sedih bukan kepalang hari ni...Mummy merajuk untuk hari ni :(






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

Mummy jgn la sedih & merajuk.. Haziq tak tau apa2 pun pasal perasaan nih.. dia kan kecil lg.. jgn la merajukkk nanti daddy lak yang susah coz nak pujuk mummy hahahha

uzzeh said...

huwaa..
kak ziela..hani pon nk majoks gak arini..pg td bile atuk da dukung nawfal, nawfal xmo slm ngn mami..bile mami nk kiss je, trus dia jerit2 marah..huwaaa mami sdeyy

Rizziela said...

Ikim, yerlah...tapi memang terasa tau...Nanti kalau Ezry dah pandai buat akal macam tu....barulah mama Ezry tau macam mana sedihnya hati mummy Haziq ni

Hani..
tu la..sedih sangat..siap ugut Haziq lagi..Malam nanti tidolah dengan oni...mummy majuk dah... :D

dynz said...

macam tulah dah jadi mummy.....mesti cepat terasa dgn anak2. Maklumlah kita yg tak tido malam menjaga dia, bila anak sakit kita pun sakit sekali....sy pun pernah keluar airmata dgn anak padahal budak tu bukan faham apa2 pun yg dia buat. Itulah hati seorang ibu memang mudah tersentuh dgn anak2....

MrsWhyda said...

sabar eak.... sedih plak bayangkan..... xpe balik nnt leh manja2 dgn haziq balik... jangan ngajuk2 k... dia bukan nyer faham ape pun lg 2..

shi3la said...

masih sedih lagik ker nih..:)

hermmm tue diyer baru leh jalan tunggu diyer leh cakap plak nanti...hahhhhhh jenuhhhh makan atey lah ibunda semua....