Tak boleh tido

Apa sudah jadi dengan mummy ni?????? sekarang sudah pukul 4am lebih...tapi mummy tak boleh tido......

dari tadi nyamuk datang menyerang...habis satu badan jadi gatal-gatal...sian ....terutama Haziq...nagis ajer kejenye....kejap kejap nagis....tido...nagis....tido....

air cond dah buka...kipas dah buka...lampu dah pasang....apa lagi yg tak kena....nyamuk tetap menyerang..... mcm mana ni.....

hidung ni plak dari tadi tak berhenti-henti mengalir...kuar laju ajer...nak kata salah makan tak..nak kata sejuk sangat tak...tapi selsema since petang tadi tak baik-baik lagi....

macam mana ni?????????????




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

SHIMA said...

ni kena pakai kelambu ni, mcm dolu3...hik hik hik...

pakai ubat nyamuk x? skrg ni musim ujan,mmg byk nyamuk...kasi pakai minyak yg bau3 busuk kat haziq,biar nyamuk x ggit..

Rizziela said...

kelambu tak ada tempat gantung la shima....

ubat nyamuk tak pasang...sebab buka air cond....minyak pun x ada letak....argh!!! sekarang akak rasa bangunan ni mcm bergoyang ajer

SHIMA said...

hehe...sabo3. kak,beli ubat nyamuk letrik je...sian kat haziq.