Kemas Mainan

Sekarang dah pandai sepah-sepahkan mainan yer sayang....



Kotak depan muka..terbalik sudah...




Habis satu rumah dia kenyah..mentang-mentang mummy kat dapur



Dah penuh...kuarkan balik yer



Masukkan balik....



Dah masuk dalam bakul semua....wa wa wa...suka hati



Mummy tengah masak kat dapur...dengan suara Haziq bukan main lagi..bising.....

Ingatkan dok buat apa kat depan dgn daddy..rupanya dia ada keje yg perlu di siapkan.....

Wah....ruang tamu dah jadi ruang permainan plak dah....berterabur habis barang mainan dia....segaja ajer mummy tengok telatah dia....dia masukkan barang dalam kotak....kemudian..tolak kotak bagi jatuh..kuarkan mainan..lepas tu masukkan balik........suka ek

bila nampak ajer mummy...tersengih-sengih dia gelak..suka hati sangat ek...mummy biarkan dia main semua benda yg dia suka ek.....

Semakin bijak anak mummy sekarang ni kan.....tu belum boleh berjalan lagi tu..kalau dah boleh berjalan..tak tau la mcm mana la agaknya rumah kita kan?




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Elyn said...

dah reti berjln die kemas tang lain plak ziela ekekeke